עזרה לחמאס: משט פעילי השמאל הקיצוני נעצר ע"י חיל הים

    קובי פינקלר No Comments on עזרה לחמאס: משט פעילי השמאל הקיצוני נעצר ע"י חיל הים

    שלוש ספינות ועליהם 150 פעילי שמאל קיצוני ואנרכיסטים מכל העולם, הגיעו בשביל לחדור לרצועת עזה ולעזור לארגון חמאס. חיל הים השתלט על הספינות וגרר אותם לנמל אשדוד

    צילום: פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המשט האירופאי שהיה אמור להגיע מכיוון מצרים לחופי עזה נעצר על ידי חיל הים. המשט המדובר כולל שלוש ספינות שעל כל אחת מהם חמישים פעילי שמאל קיצוני ואנרכיסטים מכל העולם ובהם כמה ישראלים.

    אחד מהפעילים הוא יונתן שפירא פעי שמאל קיצוני וטייס בחיל האוויר לשעבר, כתב לקראת צאת המשט: "הספינה בת 19 המטרים שלנו המתקדמת בכיוון 123 מעלות ישר אל עבר עזה כשירח מלא זורח מעלינו ואנחנו במרחק 270 מייל ימי מעזה. הים שליו והאנשים כאן במצב רוח טוב למרות הידיעה שבקרוב נותקף בידי השומרים האמיצים אשר שומרים את חומות גטו עזה סגורות ונעולות".

    חיל הים, השתלט על המשט הפרוקטיבי של אנשי השמאל הקיצוני, הספינות נלקחות כרגע לנמל אשדוד.

    דובר צה"ל מוסר: לפני מספר דקות הסתיימה פעילות כוחות זרוע הים, במהלכה נתפסה ספינה שהפליגה מאירופה במטרה להפר את הסגר הימי החוקי על רצועת עזה. הספינה הייתה במעקב ונתפסה בהתאם לדין הבין-לאומי.

    הכוחות הבהירו לספינה כי היא מפרה את הסגר וכי ניתן להעביר כל ציוד הומניטרי לעזה דרך נמל אשדוד. הפעילות הסתיימה ללא אירועים חריגים. בשעה זו מובלת הספינה לנמל אשדוד.



    0 תגובות